Recursos humans:
Permet la descripció i ordenació de totes les persones vinculades a la institució.
Ordenació de les persones:
En relació a la distribució de la feina: ningú té més poder que ningú, ja que tothom fa la seva feina en funció de la seva especialització i de les necessitats que puguin sorgir.
Treballadors: Coordinador, monitors, administratiu, xofer
Usuaris: Nens i famílies
Recursos materials:
Arquitectura On? Ubicació: C/ Major (Centre) Montcada a l'Antic edifici de l'Ajuntament (La Casa de la Vila).
Orientació: L'edifici està ubicat a l'oest i per tant a les tardes de tardor i primavera hi toca el sol tota la tarda.
Construcció: Criteris: Edifici amb pati, amb bastantes sales i grans temàtiques; la 1a planta serà pels monitors i administratiu. la 2a i la 3a són sales temàtiques pels usuaris. Cada planta té un lavabo i la 3a té un terrassa molt àmplia.
Arquitectura: Com?
Les sales són temàtiques: Sala de teatre, sala de biblioteca, cuina, sala de tallers, sala cinema, sala disfressa, sala joc simbòlic.
A part, hi ha un pati interior a la planta baixa i una terrassa a la 3a.
Tots els espais són temàtics, però es poden aprofitar per fer altres activitats. També es pot utilitzar tot l'espai per fer altres activitats. També es pot utilitzar tot l'espai exterior que ofereix Montcada i especialment el barri.
L'accés a la ludoteca és complicat amb cotxe ja que gran part del centre de Montcada és peatonal, tot i que gran part dels usuaris són del mateix centre i per tant, ho tenen més fàcil.
L'autocar podrà passar per una zona molt limitada per arribar fins la ludoteca.
Finalment, les normes de l'edifici seran la normativa establerta en edificis educatius que té l'Ajuntament de Montcada.
Recursos funcionals: temporalització
Calendari/Horari:
Hem escollit aquest horari de tarda perquè generalment els nens surten a les 17h. de la tarda i la majoria dels pares treballen i no poden recollir-los i passar amb ells la resta de la tarda. Per tant, el fet de que la ludoteca estigui oberta afavoreix que els pares estiguin tranquils de que els seus fills poden estar fent activitats a la ludoteca en comptes d'estar al carrer. També el fet de la crisis que està patint actualment la nostra societat fa que els pares no es puguin permetre pagar als seus fills activitats extraescolars o un cangur al sortir de l'escola.
L'horari dels professionals de la ludoteca es diferent a l'horari lectiu (hores que està obert) Entren una hora abans per organitzar totes les activitats, el material, i el condicionar la sala i surten una hora més tard per recollir la sala, tot deixant-la ordenada i també fan una petita reunió per posar en comú totes les qüestions o anècdotes que han anat sorgint durant el dia. I si hi ha hagut algun problema es proposen diferents solucions entre tots els professionals que participen en l'activitat docent.
Competències en aquest apartat: 1a, 1d, 1e, 2a i 2c
La Ludoteca Cacatua té una estructura coherent amb els objectius i els valors descrits anteriorment. A més, les estructures són creatives per així, diferenciar-la d'altres ludoteques. Tant els recursos humans, materials i la temporització han de revisar-se periòdicament per tal d'adaptar-se als possibles canvis.
Permet la descripció i ordenació de totes les persones vinculades a la institució.
Ordenació de les persones:
En relació a la distribució de la feina: ningú té més poder que ningú, ja que tothom fa la seva feina en funció de la seva especialització i de les necessitats que puguin sorgir.
Treballadors: Coordinador, monitors, administratiu, xofer
Usuaris: Nens i famílies
Recursos materials:
Arquitectura On? Ubicació: C/ Major (Centre) Montcada a l'Antic edifici de l'Ajuntament (La Casa de la Vila).
Orientació: L'edifici està ubicat a l'oest i per tant a les tardes de tardor i primavera hi toca el sol tota la tarda.
Construcció: Criteris: Edifici amb pati, amb bastantes sales i grans temàtiques; la 1a planta serà pels monitors i administratiu. la 2a i la 3a són sales temàtiques pels usuaris. Cada planta té un lavabo i la 3a té un terrassa molt àmplia.
Arquitectura: Com?
Les sales són temàtiques: Sala de teatre, sala de biblioteca, cuina, sala de tallers, sala cinema, sala disfressa, sala joc simbòlic.
A part, hi ha un pati interior a la planta baixa i una terrassa a la 3a.
Tots els espais són temàtics, però es poden aprofitar per fer altres activitats. També es pot utilitzar tot l'espai per fer altres activitats. També es pot utilitzar tot l'espai exterior que ofereix Montcada i especialment el barri.
L'accés a la ludoteca és complicat amb cotxe ja que gran part del centre de Montcada és peatonal, tot i que gran part dels usuaris són del mateix centre i per tant, ho tenen més fàcil.
L'autocar podrà passar per una zona molt limitada per arribar fins la ludoteca.
Finalment, les normes de l'edifici seran la normativa establerta en edificis educatius que té l'Ajuntament de Montcada.
Recursos funcionals: temporalització
Calendari/Horari:
Hem escollit aquest horari de tarda perquè generalment els nens surten a les 17h. de la tarda i la majoria dels pares treballen i no poden recollir-los i passar amb ells la resta de la tarda. Per tant, el fet de que la ludoteca estigui oberta afavoreix que els pares estiguin tranquils de que els seus fills poden estar fent activitats a la ludoteca en comptes d'estar al carrer. També el fet de la crisis que està patint actualment la nostra societat fa que els pares no es puguin permetre pagar als seus fills activitats extraescolars o un cangur al sortir de l'escola.
L'horari dels professionals de la ludoteca es diferent a l'horari lectiu (hores que està obert) Entren una hora abans per organitzar totes les activitats, el material, i el condicionar la sala i surten una hora més tard per recollir la sala, tot deixant-la ordenada i també fan una petita reunió per posar en comú totes les qüestions o anècdotes que han anat sorgint durant el dia. I si hi ha hagut algun problema es proposen diferents solucions entre tots els professionals que participen en l'activitat docent.
Competències en aquest apartat: 1a, 1d, 1e, 2a i 2c
La Ludoteca Cacatua té una estructura coherent amb els objectius i els valors descrits anteriorment. A més, les estructures són creatives per així, diferenciar-la d'altres ludoteques. Tant els recursos humans, materials i la temporització han de revisar-se periòdicament per tal d'adaptar-se als possibles canvis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada